مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 19:552017-02-27اقتصادي

افزایش قیمت تمام شده پول با نرخ سود بانکی


رییس کمیته پولی و بانکی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : نرخ سود بانکی در بانک های دولتی و خصوصی بالاست و باعث افزایش قیمت تسهیلات می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ، اصغر ابوالحسنی در همایش دورنمای اقتصاد ایران 96 گفت : حدود 85 تا 90 درصد تامین مالی از طریق نظام بانکی صورت می گیرد و ده درصد باقی نیز بر عهده سهم بازار سرمایه است.

وی ادامه داد : بیمه ها نقشی در تامین مالی نمی بینند و نقش خود را پوشش مخاطرات ریسک می بینند که باید نقش خود را در تامین مالی نیز ببینند.

ابوالحسنی تصریح کرد : از سال 71 تاکنون روند باثباتی را در بحث تورم نداشتیم و نقدینگی از سال 71 تا 94 حدود 27 برابر شده است است.

وی با اشاره به اینکه در طی دو هفته گذشته وضعیت بسیاری از بانکها قرمز شده است ، گفت : اگر دولت می توانست بدهی خود را به نظام بانکی پرداخت کند مشکل تا حدودی حل می شد .

در ادامه علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : در سال اول برنامه ششم توسعه ،باید تولید ناخالص از دو هزار و 95 تریلیون تومان به 2 هزار و 256 تریلیون تومان افزایش یابد و تا سال 1400 به 3000 تریلیون تومان خواهد رسید.

آقامحمدی افزود : وی تاکید کرد : نرخ تورم از 7.

9 درصد به 8.

3 درصد و نرخ بیکاری 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت تمام شده پول با نرخ سود بانکی

افزایش قیمت تمام شده پول با نرخ سود بانکی