مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 19:512017-02-27حوادث

گمرک اعلام کرد کشف 2.5 تن لوازم یدکی قاچاق در باک اتوبوس


مأموران گمرک پرویزخان 2480 کیلوگرم لوازم یدکی که به طرز ماهرانه ای در اتوبوس ورودی به کشور جاسازی شده بود، را کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، از یک دستگاه اتوبوس اسکانیا ورودی به کشور از مرز پرویزخان 2480 کیلوگرم لوازم یدکی که به طرز ماهرانه ای در باک اتوبوس جاسازی شده بود با هوشیاری مأموران گمرک پرویزخان کشف شد.

این گزارش حاکی است، با توجه به اینکه این اتوبوس شاخص های خطر احصاء شده از طرف کارشناسان خبره گمرک را دارا بود، علیرغم پافشاری راننده در مورد جلوگیری از ورود به دستگاه ایکس ری، اتوبوس جهت بررسی و ارزیابی اولیه به سمت دستگاه ایکس ری هدایت شد و پس از انجام اسکن، کارشناسان به وجود جاسازی در قسمت باک اتوبوس مشکوک شده و جهت تشخیص نوع و میزان کالای جاسازی شده باک خودرو پس از بررسی کلیه مکان های اتوبوس که احتمال جاسازی در آن می رفت، مشخص شد تعداد زیادی قطعات لوازم یدکی خودرو سنگین به وزن 2480 در داخل باک خودرو جاسازی شده است.

پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی پس از انجام ارزش گذاری به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ب http://fna.

ir/Z6MYXJ نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک اعلام کرد کشف 2.5 تن لوازم یدکی قاچاق در باک اتوبوس

گمرک اعلام کرد کشف 2.5 تن لوازم یدکی قاچاق در باک اتوبوس