مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 17:252017-02-27دانش

ضرورت ترسیم نقشه راه علم و فناوری بر اساس نقشه جامع علمی


در دویست وچهل وهشتمین جلسه کمیسیون علمی و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ترسیم نقشه راه علم و فناوری بر اساس نقشه جامع علمی کشور تاکید شد.

- در کمیسیون علمی و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید شد ضرورت ترسیم نقشه راه علم و فناوری بر اساس نقشه جامع علمی در دویست وچهل وهشتمین جلسه کمیسیون علمی و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ترسیم نقشه راه علم و فناوری بر اساس نقشه جامع علمی کشور تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه گزارش آینده نگری نقشه جامع علمی کشور توسط اداره کل رصد، پایش و آینده نگری ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به این موضوع که مدل آینده نگری نقشه جامع علمی کشور با بهره گیری از فرآیندهای آینده نگری در برخی از کشورهای اروپایی و با توجه به ظرفیت ها و نیازهای پیش روی کشور بر اساس اولویت های نقشه جامع علمی کشور تدوین شده، بر ترسیم نقشه تقسیم کار ملی آینده نگری نقشه جامع علمی کشور در راستای تحقق بیش از پیش اهداف این سند مهم و ملی تاکید شد.

پس از ارائه این گزارش اعضای کمیسیون علمی و فناوری به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند که اهم آن بر طرف کردن خلاهای مدیریتی و ایجاد ساختار مدیریتی چالاک در کشور، پرهیز از نهادسازی های جدید، تمرکز بر تقویت و بهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترسیم نقشه راه علم و فناوری بر اساس نقشه جامع علمی

ضرورت ترسیم نقشه راه علم و فناوری بر اساس نقشه جامع علمی