مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 16:502017-02-27دانش

نکوداشت چهره ماندگار علمی کشور با حضور مخبر دزفولی در مهدیشهر برگزار می شود


شهردار مهدیشهر از برگزاری آیین نکوداشت "محمد قلی نادعلیان" چهره ماندگار علمی کشور درحوزه دامپزشکی در زادگاهش مهدیشهر خبرداد.

- شهردار مهدیشهر از برگزاری آیین نکوداشت "محمد قلی نادعلیان" چهره ماندگار علمی کشور درحوزه دامپزشکی در زادگاهش مهدیشهر خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- شیردل عرب دبیر آیین نکوداشت چهره ماندگار علمی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان، اظهار کرد: با پیشنهاد بنیاد ملی نخبگان استان سمنان، برگزاری نکوداشت چهره های علمی شهرستان ها مطرح و در شهرستان مهدیشهر تجلیل و تکریم از مقام علمی دکتر نادعلیان در دستور کار قرار گرفت که دبیری برگزاری این نکوداشت به شهرداری واگذار شد.

دبیر آیین نکوداشت "محمد قلی نادعلیان"، با بیان اینکه این نکوداشت در دو روز برگزار می شود، افزود: 16 و 17 اسفندماه زمان برگزاری نکوداشت پروفسور نادعلیان چهره ماندگار دامپزشکی کشور در مهدیشهر است.

وی تصریح کرد: روز اول برگزاری این نکوداشت برنامه نشست تخصصی با نخبگان در صبح روز دوشنبه 16 اسفندماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر خواهد بود و برنامه اصلی نکوداشت و تجلیل از پروفسور نادعلیان نیز سه شنبه 17 اسفندماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت چهره ماندگار علمی کشور با حضور مخبر دزفولی در مهدیشهر برگزار می شود

نکوداشت چهره ماندگار علمی کشور با حضور مخبر دزفولی در مهدیشهر برگزار می شود