مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 15:252017-02-27دانش

مناظره می تواند زمینه ساز شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در دانشجویان باشد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران می تواند زمینه سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دلپسند در مراسم افتتاح دور دوم ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه آزاد بندرعباس با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: قرن هاست که مناظره و گفت و گو روشی فراگیر برای طرح، نقد و بررسی مسائل و نظریه هاست و دانشمندان، عالمان، سیاستمداران و دانشگاهیان برای بیان نظریات خود و بسط و گسترش و اصلاح آن به تقویت گفت و گو و بحث اهتمام ورزیده اند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات مناظره در بین دانشجویان نیز از جمله تمهیدات جامعه دانشگاهی برای ارتقاء فرهنگ گفت و گو و گسترش بحث علمی است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی مناظره در دنیا گفت: مسابقات قهرمانی مناظره در دنیا اشکال استاندارد گوناگونی دارد که از جمله آنها می توان به شیوه مدارس جهانی، شیوه پوپری، پارلمانی و .

اشاره کرد.

دلپسند جهاد دانشگاهی را به عنوان اولین نهاد برگزار کننده مسابقات مناظره در کشور دانست و گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان اولین نهاد برگزار کننده مسابقات مناظره در کشور، بر آن است تا این مسابقات را در سطح دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره می تواند زمینه ساز شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در دانشجویان باشد

مناظره می تواند زمینه ساز شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در دانشجویان باشد