مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 14:562017-02-27دانش

ایرجی کجوری مطرح کرد آغاز به کار سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در 6 بخش و 35 رشته کار خود را آغاز کرد.

- آغاز به کار سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در 6 بخش و 35 رشته کار خود را آغاز کرد.

فضل الله ایرجی کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه " گفت: سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این جشنواره هر ساله در سه مرحله دانشگاهی، منطقه ای و سراسری بین دانشجویان دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور برگزار می شود، که برگزیدگان آن در نهایت به مرحله ملی که شامل دانشگاه های وزارت بهداشت، آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه ای، فرهنگیان هستند، راه می یابند.

وی ادامه داد: این جشنواره شامل بخش های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری و در مجموع 6 بخش و 35 رشته است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: زمان برگزاری مرحله دانشگاهی، بخش آوایی (قرائت تحقیق و قرائت ترتیل) بهمن و اسفند 1395 و بخش معارفی در تاریخ 16 اسفند 1395 به صورت همزمان در تمام دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرجی کجوری مطرح کرد آغاز به کار سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

ایرجی کجوری مطرح کرد آغاز به کار سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان