مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 13:412017-02-27دانش

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشمند جوان برجسته مهندسی ایران شد


مراسم تجلیل از برگزیدگان مهندسی کشور با تجلیل از دکتر محمدرضا سلیم پور، استاد دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان دانشمند جوان برجسته مهندسی ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این آیین که همزمان با پنجم اسفندماه روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس و با حضور رییس فرهنگستان علوم، تعدادی از رؤسای دانشگاه های تهران و بیش از یکصد نفر از استادان مهندسی و اعضای فرهنگستان علوم در محل این فرهنگستان برگزار شد، از دکتر محمدرضا سلیم پور استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از پنج دانشمند جوان برجسته مهندسی ایران تجلیل شد.

معیارهای این انتخاب، سوابق آموزشی، پژوهشی و خدمات علمی عنوان شده است و استاد دانشگاه صنعتی اصفهان تاکنون موفق به چاپ 74 مقاله در نشریات معتبر داخلی و بین المللی، ارائه 40 مقاله در همایش های داخلی و خارجی، راهنمایی 40 پایان نامه کارشناسی ارشد و پنج رساله دکتری، حدود 800 مورد ارجاع به مقالات چاپ شده، ارتقاء به استادی در سن 37 سالگی، پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی اصفهان سال 1391 و سرپرست تحصیلات تکمیلی نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان در 1392 شده است.

دکتر سلیم پور همچنین به موفقیت های دیگری از جمله کسب جایزه بهترین رساله دکتری مهندسی مکانیک کشور از سوی انجمن مهندسان مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشمند جوان برجسته مهندسی ایران شد

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشمند جوان برجسته مهندسی ایران شد