مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 11:162017-02-27دانش

تحصن خود را تا رسیدن به یک نتیجه قانع کننده ادامه خواهیم داد


دانشجویان و اساتید متحصن پیام نور استان خراسان شمالی در بیانیه شماره 2 خود در اعتراض به مسئول بی کفایت اعلام کردند: جریان مطالبه گر و انقلابی متحصن، - تطهیر فرهنگی دانشگاه را راهی برای بازگشت دانشگاه پیام نور به رسالت اصلی خود می داند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید متحصن پیام نور استان خراسان شمالی در بیانیه شماره 2 خود در اعتراض به مسئول بی کفایت اعلام کردند: جریان مطالبه گر و انقلابی متحصن، تطهیر فرهنگی دانشگاه را راهی برای بازگشت دانشگاه پیام نور به رسالت اصلی خود می داند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: ما دانشجویان و اساتید انقلابی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، پس از حدود یک روز تحصن در نمازخانه دانشگاه، ضمن تشکر از تمامی بزرگوارانی که با پیام ها و اظهار مواضع و نظراتشان، مایه ی دلگرمی و شنیده شدن مطالبه بر حق مان به تصمیم گیران کلان شدند، اعلام می داریم این تحصن تا رسیدن به یک نتیجه قانع کننده و قابل قبول برای جریان متحصن ادامه خواهد داشت.

همچنین تشکر ویژه ای از شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی داریم که اولین خوانش از شکایت نامه خود به دیوان عدالت اداری کشور، پیرامون سفر شبهه دار جمعی از دولتمردان استان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصن خود را تا رسیدن به یک نتیجه قانع کننده ادامه خواهیم داد

تحصن خود را تا رسیدن به یک نتیجه قانع کننده ادامه خواهیم داد