مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:352017-02-26سياسي

قول معاون صنایع دستی به مدیران اقامتگاه های بوم گردی


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی با اعلام آمادگی برای ایجاد کارگاه های صنایع دستی در بوم گردی ها گفت: امیدواریم بوم گردی جای خارج گردی را بگیرد، - بخصوص حالا که تعطیلات نوروز نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن نامورمطلق در گردهمایی مدیران اقامتگاه های بوم گردی، اظهار کرد: کسی که در نوروز، خارج از کشور را ترجیح می دهد، یعنی آن را نفهمیده و روح نوروز را درک نکرده اند، چون ایران در نوروز قبله عالم است.

او سپس برای حمایت از ایجاد کارگاه گردی در بوم گردی ها اعلام آمادگی کرد و گفت: اگر بتوان در کنار بوم گردی ، کارگاه های صنایع دستی را راه اندازی کرد، این معاونت آمادگی دارد تا از کارگاه گردی ها به واسطه آن که به خلق اثری مشترک منجر می شود، حمایت کند.

اگر تقاضایی مبنی بر این طرح باشد، حتما کمک می کنیم.

وی با ارائه توضیحاتی درباره مفهوم بوم گردی، بیان کرد: این خانه ها تعریفی تازه برای اکولوژ ارائه کرده اند که خیلی فراتر از مفهوم واقعی آن است.

این کار به معنی محرومیت زدایی، تمرکززدایی و بخصوص برقراری ارتباط با هویت بومی است که از هر چیز اهمیت بیشتری دارد، چراکه بوم گرایان جست وجوگر هویت هستند، هویتی که در شهرها گم شده و تنها پناهگاه های ما همین بوم هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول معاون صنایع دستی به مدیران اقامتگاه های بوم گردی

قول معاون صنایع دستی به مدیران اقامتگاه های بوم گردی