مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:262017-02-26حوادث

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد کشف 9300 حلقه لاستیک از باند بزرگ قاچاق در تهران


فرمانده انتظامی هرمزگان از انجام عملیات مشترک با پلیس آگاهی تهران بزرگ و کشف 9300 حلقه لاستیک قاچاق از یک باند قاچاق در تهران خبر داد.

- سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: به دنبال کشف، شناسایی و انهدام یک باند قاچاق کالا و توقیف 36 کانتینر لاستیک قاچاق از این باند در استان هرمزگان که با همکاری مشترک میان پلیس و گمرک صورت گرفت، تلاش برای کشف بخش دیگری از کانتینرهای حامل لاستیک قاچاق که از گمرک عبور کرده و وارد کشور شده بودند ادامه یافت.

وی افزود: با همکاری میان پلیس آگاهی استان هرمزگان و پلیس آگاهی تهران بزرگ، محل دپوی بخش دیگری از لاستیک های قاچاق در این پرونده در تهران کشف و با هماهنگی مراجع قضایی تحقیقات لازم در این زمینه به عمل آمد و محرز شد که 9300 حلقه لاستیک موجود در یک انبار در تهران از جمله کالاهای قاچاق همین پرونده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: ارزش این 9300 حلقه بالغ بر 6 میلیارد تومان است.

سردار ملکی با تقدیر از همکاری پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلیس مبارزه با قاچاق کالای استان هرمزگان در بهمن ماه امسال در همکاری مشترک با گمرک استان هرمزگان موفق به کشف و توقیف 36 کانتینر لاستیک قاچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد کشف 9300 حلقه لاستیک از باند بزرگ قاچاق در تهران

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد کشف 9300 حلقه لاستیک از باند بزرگ قاچاق در تهران