مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:162017-02-26پزشكي

درمان امتلاء با حجامت


هرگاه میزان خون در بدن افزایش یابد یا یکی از اخلاط در بدن زیاد تر از حالت طبیعی باشد این وضعیت امتلاء نامیده می شود, برطرف کردن امتلاء و دفع مواد زائد از بدن راه های متعددی دارد که حجامت و فصد در رفع امتلا کمک کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محمد انصاری پور درباره حجامت اظهار کرد: همانطور که می دانید افراط و تفریط در سته ضروریه یا همان اصول 6 گانه سلامتی موجب بیماری می شود، نخستین گام در درمان رفع علت بیماری یعنی تغییر سبک زندگی به سمت تعادل است.

وی افزود: بوعلی سینا معتقد است که برای درمان همه بیماریها نیاز به اقدامات درمانی مثل پاکسازی و اصلاح سوء مزاج لازم نیست بلکه اکثر بیماریها با اتخاذ یک تدبیر درست اصلاح می شوند که شامل رفع علت آن بیماری و اصلاح شیوه زندگی است.

این دستیار تخصصی طب سنتی درباره حجامت خاطرنشان کرد: یکی از موادی که بدن تمایل زیادی به حفظ آن دارد, خون است که وظیفه رساندن غذا و اکسیژن به سلول های بدن را دارد, در حقیقت قوه مدبره بدن این ماده را در بدن احتباس می کند.

انصاری پور یادآور شد: هرگاه میزان خون در بدن افزایش یابد یا یکی از اخلاط در بدن زیاد تر از حالت طبیعی باشد، این وضعیت امتلاء نامیده می شود؛ برطرف کردن امتلاء و دفع مواد زائد از بدن راه های متعددی دارد که یکی از روش های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان امتلاء با حجامت

درمان امتلاء با حجامت