مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:102017-02-26پزشكي

آمادگی بیمارستان مطهری برای چهارشنبه آخر سال


رییس بیمارستان سوانع سوختگی شهید مطهری گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با ارگان های مربوطه آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال داریم.

- مصطفی دهمرده ای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" در حاشیه نشست خبری انجمن حمایت از بیماران سوختگی افزود: پارسال انفجارهایی در کارگاه های سازنده مواد متفرقه دست ساز داشتیم که این گونه حوادث بسیار خطر ساز است.

وی گفت: توصیه ما به خانواده ها مراقبت در برابر رفتارهای مشکوک در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال است تا هرگونه تهیه و استفاده از ترقه های دستی ممنوع شود.

دهمرده ای با اشاره به اینکه پارسال مرگ و میر، قطع عضو و صدمات روحی و جسمی فراوانی در چهارشنبه آخر سال داشتیم ادامه داد: سوختگی برخلاف تصور دیگران بیماری گذرا و موقتی نیست و اثرات آن تا پایان عمر فرد مورد جراحت را آزار می دهد.

رییس بیمارستان سوانع سوختگی شهید مطهری گفت: امسال با توجه به فعالیت ها و پوشش های مجاز که شکل گرفته است امیدواریم ضمن آگاهی بخشیدن به افراد جامعه شاهد کاهش داوطلبانه این گونه حوادث در پایان سال باشیم.

وی درباره آمادگی بیمارستان مطهری در روزهای پایان سال افزود: اقداماتی که برای آمادگی لازم است عبارتند از هماهنگی با بیمارستان های مجاور، مساعدت از ارگان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیمارستان مطهری برای چهارشنبه آخر سال

آمادگی بیمارستان مطهری برای چهارشنبه آخر سال