مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 14:262017-02-26سياسي

سلامی: صهیونیست ها در باریکه ای بین مرگ و زندگی دست وپا می زنند


رژیم صهیونیستی که روزی استراتژی بحر تا نهر را دنبال می کرد در باریکه ای بین مرگ و زندگی دست و پا می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (میقات) با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) از علما و روحانیون به عنوان پرچمداران فضیلت جامعه یاد کرد و با بیان اینکه دامنه های تأثیر انقلاب اسلامی فراتر از تصور و ادراک ما است، اظهار داشت: این حقیقت که انقلاب اسلامی احیای مجدد اسلام در عصر ظهور است هنوز آنطور که باید درک نشده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی فرآیندی بود که اسلام را به عرصه حیات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و همه ارکان زندگی انسانها وارد کرد، گفت: حقیقت اسلام در متن انقلاب و جامعه اسلامی جاری شد و به الگویی عملی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه ما با عصر حاکمیت جدید اسلام مواجهیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در عصر سیطره قدرتهای بزرگ بر جهان متولد و در همان روزهای اول، دنیای استکبار این الگوی جامع و موفق از ساختار حکومت دینی را برنتافت و جنگی را بر ما تحمیل کرد.

سلامی با بیان اینکه هر پدیده ای اگر قوی نباشد در عالم ماندگار نیست، گفت: دشمن می خواهد ما را ضعیف نگه دارد اما در منطق قرآن خداوند متعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامی: صهیونیست ها در باریکه ای بین مرگ و زندگی دست وپا می زنند

سلامی: صهیونیست ها در باریکه ای بین مرگ و زندگی دست وپا می زنند