مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 14:102017-02-26اجتماعي

بازارچه صنایع دستی نیازمند حمایت و بازاریابی


بازارچه تخصصی و دائمی صنایع دستی آذربایجان شرقی در آبان ماه سال جاری با هدف حمایت از هنرمندان و ایجاد مکان متمرکز برای فروش صنایع دستی استان با 30 غرفه در خیابان توانیر تبریز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همان طور که گل بعد از کاشته شدن در خاک نیاز به مراقبت و نگهداری دارد، یک مرکز تخصصی و فرهنگی بعد از افتتاح نیز، نیازمند بررسی و رسیدگی است تا در صورت وجود موانع و مشکلات در جهت رفع آن ها اقدام شود و تجربه ای برای افتتاح و پس از آن مدیریت و نگهداری مراکز مشابه دیگر باشد.

با توجه به این که کمتر از یک ماه تا نوروز 96 و از طرفی کمتر از یک سال تا میزبانی تبریز از گردشگران به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 مانده است، سری به این بازارچه زدیم تا از نزدیک با هنرمندان و نظراتشان در مورد بازارچه جویا شویم.

برای حفظ و رونق صنایع دستی باید از هنرمندان حمایت شود فاطمه آقازاده هنرمند و مربی صنایع دستی در گفت و گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، از ویژگی مهم بازارچه دائمی صنایع دستی به عرضه مستقیم صنایع دستی، فروش محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر محصولات اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این بازارچه نیاز به تبلیغات و معرفی دارد و از طرفی خود هنرمندان توانایی مالی برای تبلیغات گسترده در سطح شهر و یا کشور را ندارند، یاد آورشد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه صنایع دستی نیازمند حمایت و بازاریابی

بازارچه صنایع دستی نیازمند حمایت و بازاریابی