مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 13:502017-02-26اجتماعي

ده واحد بوم گردی آماده میزبانی از گردشگران نوروزی


ده واحد بوم گردی در خراسان جنوبی، نوروز 96 میزبان گردشگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان در جلسه ستاد اجرای خدمات سفر گفت: همچنین 3 موزه جدید از جمله موزه عروسکهای سنتی و تاریخ طبیعی راه اندازی و ارگ کلاه فرنگی بیرجند برای نوروز 96 بازگشایی می شود.

رمضانی افزود: همچنین امسال نوروزگاههایی در تمام شهرستانهای خراسان جنوبی برپا می شود تا در آنها آیینها، غذاها و صنایع دستی سنتی و بومی به نمایش گذاشته می شود.

شهامت مسئول کمیته حمل ونقل وجاده ای استان نیز از آشکار سازی 26 نقطه پر خطر جاده ای خراسان جنوبی با علائم مخصوص خبر داد و گفت: نوروز امسال علاوه بر 34 دوربین ثبت تخلف، 26 دوربین دیگر تخلفات جاده ای را ثبت می کنند.

تهوری رییس اداره نظارت و بازرسی صنعت معدن و تجارت استان هم با بیان اینکه مردم نگرانی در خصوی تامین میوه، گوشت و مایحتاج زندگی خود در ایام نوروز نداشته باشند گفت: سیب و پرتقال به اندازه کافی در انبارها ذخیره سازی شده و نانوایی ها وکشتارگاهها نیز بصورت کشیک آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

در این نشست بر نظارت در پایانه های حمل ونقل، پمپ بنزینها، محل های اسکان مسافران و مراکز رفاهی ورستورانها در ایام نوروز تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده واحد بوم گردی آماده میزبانی از گردشگران نوروزی

ده واحد بوم گردی آماده میزبانی از گردشگران نوروزی