مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 13:402017-02-26اجتماعي

پیش بینی افت شدید دما از امشب در گلستان


مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به دریافت آخرین اطلاعات جوی از اداره کل هواشناسی استان گفت: اطلاعیه ای از این مرکز دریافت شد که بلافاصله به دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، - فرمانداران و شهرداران استان از طریق نمابر اطلاع رسانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق علی مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به افت شدید دمای هوا از امشب، با هماهنگی و تعامل مناسبی که بین دستگاه های اجرایی و امدادی استان جریان دارد، انشاالله مشکلی برای مواجهه با حوادث احتمالی وجود ندارد.

وی از شهروندان گلستانی و مسافران عازم به استان خواست، طی روزهای یاد شده با توجه به وقوع اختلال در معابر کوهستانی از سفرهای غیرضروری در ارتفاعات و مناطق کوهستانی خودداری کنند.

مقدم خاطرنشان کرد: عبور در این معابر مرتفع با یخ‎شکن و یا زنجیر چرخ ضروری است .

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان با مقایسه شرایط جوی امسال و سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته بارش ها بیشتر به شکل باران بود اما امسال بیشتر بارش ها به ویژه در مناطق مرتفع و کوهستانی برف است که تاکنون موجب شده مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه در شمال و شرق گلستان دچار برف گرفتگی شود که با اقدام به موقع راهداران رفع انسداد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افت شدید دما از امشب در گلستان

پیش بینی افت شدید دما از امشب در گلستان