مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 11:562017-02-26دانش

اعزام 450 نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی به مناطق عملیاتی جنوب


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا از اعزام 450 نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر عروتی موفق، با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از تاثرگذارترین رخدادهای فرهنگی در دانشگاه ها است، بیان داشت: با اعزام دانشجو به مناطق عملیاتی زمینه رشد دینی و فرهنگی در دانشجویان فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته اعزام ها گسترده بوده است، افزود: حضور در دو منطقه عملیاتی جنوب و غرب کشور از جمله اقدامات بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه ثبت نام از دانشجویان از 22 بهمن آغاز شده و تا 11 اسفندماه ادامه دارد، گفت: اعزام برادران از 18 تا 22 اسفندماه و خواهران از 22 تا 26 اسفندماه خواهد بود.

عروتی موفق با تاکید بر اینکه دارای محدودیت ثبت نام هستیم و هر دانشجو در طول دوران دانشجویی فقط یکبار می تواند از ظرفیت اعزام به مناطق عملیاتی استفاده کند، گفت: اولویت با دانشجویانی است که تاکنون به اردو ها اعزام نشده اند.

وی با بیان اینکه از دانشگاه بوعلی سینا بین 10 تا 11 دستگاه اتوبوس به این مناطق سفر می کنند، اظهار کرد: در مجموع 450 نفر از خواهران و برادران در دو مرحله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 450 نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام 450 نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی به مناطق عملیاتی جنوب