مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 10:552017-02-26دانش

استقرار 150 شرکت نوپا در «شهر سلول»


دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در فاز اول بالغ بر 100 تا 150 شرکت نوپا در «شهر سلول» مستقر می شوند، - دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در فاز اول بالغ بر 100 تا 150 شرکت نوپا در شهر سلول مستقر می شوند، گفت: راه اندازی زیرساخت های شهر سلول 6 ماه تا یک سال زمان می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرعلی حمیدیه امروز صبح در حاشیه مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری وزارت علوم و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برای ایجاد شهر سلول در دانشگاه خوارزمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهر سلول اولین شهر تخصصی علم و فناوری خواهد بود، اظهار کرد: این شهر با مشارکت بخش غیردولتی و دولتی راه اندازی می شود و دانشگاه خوارزمی در استان البرز زیرساخت های مورد نیاز شهر سلول را تامین می کند.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری افزود: همچنین مجموعه ای از بخش غیردولتی و صندوق های حمایتی مدیریت شهر را به صورت تخصصی در اختیار می گیرند.

وی با بیان اینکه شهر سلول دارای یک پارک علم و فناوری تخصصی در حوزه علوم و فناوری سلول های بنیادی و مهندسی بافت خواهد بود، گفت: مرکز خدمات بالینی تخصصی سلول درمانی در حوزه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 150 شرکت نوپا در «شهر سلول»

استقرار 150 شرکت نوپا در «شهر سلول»