مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:152017-02-26اقتصادي

برنامه ها محقق می شود؟


در حالی که وضعیت صادرات خودرو و قطعات تولید داخل مناسب نیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف به اقداماتی برای افزایش صادرات این محصولات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر صادرات خودرو و قطعات داخلی بسیار ناچیز بوده و پایین بودن کیفیت خودرو و قطعات تولیدی، عمده ترین دلیل پایین بودن صادرات است.

" این وضعیت در حالی است که در سند "اهداف و سیاست های توسعه صنعت خودرو در افق 1404" وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف به اقداماتی برای افزایش صادرات خودرو و قطعات داخلی شده است.

در این زمینه وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف به اقداماتی چون تسهیل و تقویت زیرساخت های مورد نیاز و بسترهای قانونی صادرات و افزایش مشوق های صادراتی و اعطاء آن متناسب با ارزش افزوده محصولات صادراتی و نسبت صادرات به تولید داخل، شده است.

ارتقاء نقش صنعت خودرو در پیمان های منطقه ای و جهانی جهت توسعه صادرات، مساعدت در تامین خطوط اعتباری مناسب با بازارهای هدف صادراتی، ایجاد و توسعه مراکز بازاریابی بین المللی و پیش بینی صادرات محصول در قراردادهای همکاری با طرف های خارجی، از دیگر وظایف تعیین شده برای وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه صادرات خودرو و قطعات تولید داخل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ها محقق می شود؟

برنامه ها محقق می شود؟