مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:152017-02-26بين الملل

مالزی فرودگاه بین المللی کوالالامپور را امن اعلام کرد


" مالزی در پی تکمیل عملیات پاکسازی پایانه فرودگاهی محل کشته شدن کیم جونگ نام برادر ناتنی رهبر کره شمالی با یک ماده شیمیایی خطرناک ، فرودگاه بین المللی کوالالامپور را امن اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از کوالالامپور، در پی مرگ کیم جونگ نام در اثر حمله با عامل اعصاب وی ایکس در این فرودگاه ، رییس پلیس ایالت سلانگور مالزی اعلام کرد تیم مبارزه با مواد سمی پلیس مالزی به همراه اداره آتش نشانی و کارشناسان انرژی اتمی ، پایانه فرودگاه کوالالامپور را مورد پاکسازی قرار دادند و دولت تاکید دارد این پایانه عاری از هر گونه ماد سمی خطرناک و کاملا امن است.

پلیس همچنین دیگر نقاط فرودگاه کوالالامپور را که احتمال می داد مظنونان به آنجا رفته باشند ، مورد بررسی قرار داد.

وزیر بهداشت مالزی امروز با شرکت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد نتایج کالبد شکافی با گزارش های پلیس مطابقت دارد و نشان می دهد کیم جونگ نام با استفاده از عامل اعصاب وی ایکس به قتل رسیده است.

گفته می شود وضعیت جسمانی سیتی عایشه فرد مهاجم به برادر ناتنی رهبر کره شمالی نیز احتمالا به علت تماس با ماده خطرناک وی ایکس خوب نیست.

مالزی موضوع تعطیلی سفارتخانه خود در پیونگ یانگ یا اخراج سفیر کره شمالی را همزمان با تنش در روابط با کره شمالی در پی این حادثه در دست بررسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالزی فرودگاه بین المللی کوالالامپور را امن اعلام کرد

مالزی فرودگاه بین المللی کوالالامپور را امن اعلام کرد