مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 22:102017-02-25اقتصادي

افزایش حجم گردش تجاری ایران و جمهوری آذربایجان


شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان روز شنبه در نشست خبری در باکو از نتایج سفر اخیرش به جمهوری اسلامی ایران ابراز رضایت کرد و افزود: - در سال گذشته میلادی حجم گردش تجاری دو کشور نزدیک به 70 درصد افزایش یافت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان به سرپرستی شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد این کشور 4 الی 6 اسفند ماه جاری سفر سه روزه ای به ایران داشت.

شاهین مصطفی اف در این نشست خبری در باره نتایج سفر هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان به ایران گفت: الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان اهمیت خاص به روابط با جمهوری اسلامی ایران قایل است.

وی با اشاره به هفت دیدار روسای جمهوری آذربایجان و ایران در سه سال اخیر افزود: در این مدت همچنین نزدیک به یکصد سفر متقابل مقامات دو کشور انجام گرفته و 40 سند همکاری به امضا رسیده است .

شاهین مصطفی اف همچنین از فعالیت بیش از 530 شرکت ایرانی در حوزه های اقتصادی مختلف جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: تا کنون از سوی ایران نزدیک به دو میلیارد و 700 میلیون دلار در اقتصاد جمهوری آذربایجان سرمایه گذاری شده است .

وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان، ایران را از شرکای مهم بازرگانی برای کشورش عنوان کرد و فعالیت مشترک دو کشور همسایه در راستای اجرای برخی طرح های اقتصادی را موفقیت آمیز خواند و افزود: مرحله نخست تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حجم گردش تجاری ایران و جمهوری آذربایجان

افزایش حجم گردش تجاری ایران و جمهوری آذربایجان