مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 18:562017-02-25دانش

نام گذاری طرح ساماندهی دانشگاه تهران به نام شهر دانش


​رییس دانشگاه تهران از اجرای طرح ساماندهی این دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح به نام شهر دانش نام گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نیلی احمدی آبادی امروز در پنجمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد، گفت: طرح ساماندهی دانشگاه تهران به نام شهر دانش و به عنوان دانشگاه کارآفرین و دانشگاه سبز نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در نام گذاری این شهر تنها هدف ما استفاده از الفاظ نبوده تصریح کرد: عنوان شهر دانش یک عنوان ملی است و نهادهای مختلف کشور از جمله سازمان مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجلس نیز این نام را مورد تایید قرار دادند و در بودجه هم به نام شهر دانش اعتبار اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شهر دانش یعنی محلی که علم و دانش کارآفرینی و تعامل واقعی با جامعه شکل می گیرد، افزود: با شکل گیری شهر دانش با حضور پنج هزار شرکت دانش بنیان هویت شهر تهران نیز تغییر خواهد یافت.

احمدآبادی بیان کرد: امروز بلوار کشاورز به عنوان بلوار سرآمد، و بخش جنوبی دانشگاه تهران مرکز نشر و کتب کشور است و با شکل گیری شهر دانش که مختص حوزه علم و فناوری است و با حضور شرکت های دانش بنیان شکل می گیرد هویت شهر تهران تغییر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری طرح ساماندهی دانشگاه تهران به نام شهر دانش

نام گذاری طرح ساماندهی دانشگاه تهران به نام شهر دانش