مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:302017-02-25سياسي

لزوم برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت زنان در مدیریت کشور


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: زنان خوزستان با تشویق فرزندان و همسران خود به حضور در میدان جنگ تحمیلی، صحنه عاشورا را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، جمال عالمی نیسی در همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان که امروز (7 اسفندماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که در هر حرکت و نهضتی اعم از نهضت های دینی و حرکت های اصلاح طلب، انقلابی و ملی همواره در کنار رهبران موفق، زنان تاثیرگذار حضور داشته اند.

وی با بیان این که با نگاهی به تاریخ اسلام و البته ایران نقش این شیرزنان بیش از پیش نمایان می شود، گفت: با آغاز رسالت حضرت پیامبر(ص) بانویی همچون خدیجه کبری(س) در کنار ایشان قرار داشت که همه دارایی خود را در راه موفقیت حرکت رسول خدا(ص) صرف کرد و از دیگر سو به تربیت فرزندانی همچون حضرت زهرا(س) نقش خود را در تربیت فرزندان و تشکیل نهاد مقدس خانواده به نمایش گذاشت.

با آغاز ولایت امام علی(ع) حضرت زهرا(س) به عنوان حامی ولایت و پرورش فرزندانی مثل امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) نقش خود را در تعیین سرنوشت نهضت عاشورا به نمایش گذاشت و تاثیرگذاری وجود حضرت زینب(س) به عنوان حامل رسالت نهضت عاشورا در این عرصه مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت زنان در مدیریت کشور

لزوم برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت زنان در مدیریت کشور