مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:252017-02-25پزشكي

پفک و سوسیس در گروه کالاهای آسیب رسان به جامعه


مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به شایعات منتشر شده با موضوع پروانه بهداشت و سیب سلامت واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: متاسفانه هر از چند گاهی خواسته یا ناخواسته، با غرض یا بی غرض، آگاهانه یا ناآگاهانه و به قصد خدمت یا خیانت مطالبی تشویش کننده اذهان عمومی در فضاهای مجازی منتشر می شود که نشانه های آشکاری از خلط مبحث در آن ها وجود دارد و این بار علی رغم اقدامات قابل قبول سازمان غذا و دارو که مورد تایید مردم و مسئولین است ظاهرا موضوع "پروانه بهداشت" و "سیب سلامت" موضوعاتی است که باید دست آویز سیاه نمایی های مکرر قرار گیرد.

بهروز جنت اضافه کرد: اندک جستجویی در فضای مجازی، جستجوگر را با مطالبی از مسئولین سازمان غذا و دارو در خصوص کالاهای آسیب رسان به سلامت مواجه می کند که به صراحت چه به صورت کلی و چه مصداقی درباره تفاوت صدور پروانه بهداشت با سیب سلامت مشهور به " نشان ایمنی و سلامت" سخن گفته اند.

وی در توضیح بیشتر بیان کرد: مشاهده نشان و لوگوی سازمان غذا و دارو بدین معناست که محصول پروانه تولید را بر اساس ضوابط دریافت نموده است در حالی که نشان سیب سلامت معنایی فراتر از صرف دریافت ضوابط داشته و مفهومش این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پفک و سوسیس در گروه کالاهای آسیب رسان به جامعه

پفک و سوسیس در گروه کالاهای آسیب رسان به جامعه