مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:202017-02-25سياسي

حمایت دانشگاه لرستان از تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان گفت: سند راهبردی این دانشگاه در راستای سوق دادن به سوی دانشگاه نسل سوم و حمایت از اقتصاد دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد فیضیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف ما این است پایان نامه های دانشگاهی، کاربردی تر شوند و این مهم در راستای تناسب با پتانسیل ها و ظرفیت های استان لرستان باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر حمایت خوبی از شرکت های دانش بنیان و نیز بحث آی سی تی می شود و حوزه پژوهشی دانشگاه لرستان از فعالان این عرصه حمایت می کند.

این مسؤول اضافه کرد: براساس اهداف سند راهبردی باید دانشگاه لرستان در سال 1404 به عنوان دومین دانشگاه منطقه پنج کشور دست یابد و بدین منظور، حمایت از فعالیت های پژوهشی و فناور، اهمیت بالایی دارد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان تصریح کرد: حرکت کردن به سوی دانشگاه نسل سوم یعنی اینکه دانشگاه باید مهارت آفرین باشد و در این راستا برنامه ریزی ها در دانشگاه لرستان به گونه ای است که رشته های دانشگاهی، بین رشته ای تقویت شوند.

وی با تاکید براینکه یک پایان نامه باید بتواند مشکلی را در جامعه رفع کند و کاملاً کاربردی باشد، خاطرنشان کرد: مهارت آموزی و حمایت کردن از تکنولوژی های اطلاعات از راه های آسان ایجاد شغل است و می تواند گام مهمی در جهت کاهش نرخ بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه لرستان از تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان

حمایت دانشگاه لرستان از تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان