مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:162017-02-25ورزشي

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناسبت قهرمانی ورزشکاران دانشگاه در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور پیام تبریک صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد رحمانیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناسبت قهرمانی ورزشکاران دانشگاه در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور پیام تبریک خود را به شرح زیر نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم کسب مقام اول فوتسال دانشجویان پسر، دست آورد ارزشمندی بود که در سایه الطاف الهی، تلاش متعهدانه و غیرتمندانه ورزشکاران عزیز، اهتمام مربیان و سایر عوامل اجرایی و نیز کوشش بی وقفه مدیران و کارکنان اداره تربیت بدنی دانشگاه، به دست آمد و در کارنامه پرافتخار دانشگاه به ثبت رسید.

در کنار این توفیقات ورزشی، ارائه یک الگوی شایسته اخلاقی توسط ورزشکاران عزیز در طول مسابقات، نشانگر جلوه های زیبای اخلاق دانشجویان بود.

اینجانب از صمیم قلب توفیقات دانشجویان ورزشکار در این آوردگاه بزرگ ورزشی را تبریک می گویم و از همه کسانی که در کسوت های گوناگون، ارزش های ورزشی و فرهنگی دانشگاه را نمایندگی کردند و همچنین از همکاران خود در معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه