مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 13:512017-02-25بين الملل

رایزنی ترکیه با اروپا برای عملیات در الرقه


مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت: برای اجرای عملیات آزادسازی رقه در حال رایزنی با کشورهای عضو ائتلاف بین المللی همچون فرانسه، انگلیس و آلمان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وی روز شنبه در شهر آنتالیا در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در عملیات آزادسازی رقه از دست داعش با اجرای راهبردهای دقیق و با بهره گیری از نیروهای مناسب در منطقه، می توانیم داعش را از رقه پاکسازی کرده و منطقه ای امن به اهالی تحویل دهیم.

وی بیان کرد: جزییات این اقدامات در حال بررسی است.

چاووش اوغلو در خصوص مناسبات آنکارا و واشنگتن نیز گفت: ما اعلام کرده ایم که آماده ایم تا صفحه جدیدی در روابط دوجانبه آغاز کنیم ولی این صفحه نمی تواند خالی باشد و باید با همکاری یکدیگر آن را پر کنیم.

وی تاکید کرد: دولت فعلی آمریکا اشتباهات دولت سابق را در مورد ترکیه و تحولات منطقه پذیرفته و امیدواریم که اشتباهات گذشته وی در ادامه همچنین در تشریح تحولات عملیات سپر فرات و آزادسازی الباب اظهار کرد: پس از تصرف الباب از عناصر داعش، در حال ارزیابی وضعیت میدانی در منطقه هستیم.

وی ادامه داد: نیروهای به اصطلاح ارتش آزاد سوریه کنترل کامل الباب را به دست گرفته اند ولی طبق اعلام ستاد ارتش ترکیه این شهر در مناطق مرکزی نیاز به پاکسازی از تروریست ها و خنثی سازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ترکیه با اروپا برای عملیات در الرقه

رایزنی ترکیه با اروپا برای عملیات در الرقه