مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 13:312017-02-25اجتماعي

چاره اندیشی برای مهمترین معضل پایتخت در کنفرانس ترافیک تهران


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: توجه ویژه به معضلات ترافیک شهری طی سال های اخیر و تخصیص بخش عمده ای از بودجه شهرداری تهران به ایجاد و تکمیل زیرساخت های حمل و نقلی، - نشان دهنده تمرکز مدیریت شهری بر بهبود کیفیت زندگی شهری و افزایش آرامش و رفاه عمومی شهروندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، مازیار حسینی گفت: افزایش بهره وری و توسعه زیرساخت ها، تنها با احترام گذاشتن شهروندان به قوانین و مقررات ترافیکی تکمیل می گردد و در صورت نادیده گرفتن قانون، حتی با صرف هزینه های کلان در زمینه بهبود حمل و نقل شهری نیز آسایش و رفاه عمومی میسر نخواهد شد.

وی با اعلام این که رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور و ارتقای نظم و انضباط ترافیکی در کنار حفظ مبانی حمل و نقل انسان محور، لازمه اثربخشی توسعه سیستم های حمل و نقل پایدار و ایمن شهری است، تأکید کرد: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با شعار اطاعت از قانون؛ حمل و نقل ایمن برگزار می شود.

چاره اندیشی برای مهم ترین چالش پایتخت در کنفرانس ترافیک تهران معاون شهردار تهران با اشاره به این که دبیرخانه این کنفرانس به منظور ایجاد فرصتی دوباره برای هم اندیشی صاحب نظران عرصه حمل و نقل و ترافیک در طول سال فعال بوده، اظهار کرد: به منظور افزایش دست آوردهای عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره اندیشی برای مهمترین معضل پایتخت در کنفرانس ترافیک تهران

چاره اندیشی برای مهمترین معضل پایتخت در کنفرانس ترافیک تهران