مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 20:252017-02-24اقتصادي

زیان هفت میلیارد پوندی بانک دولتی انگلستان


یکی از بانکهای بزرگ دولتی در انگلستان، با بیش از سه برابر زیان نسبت به سال 2015 هفت میلیارد پوند زیان و ارزش سهامش نیز چهار و 81 صدم درصد سقوط کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" از لندن، رویال بانک اسکاتلند که یکی از بانکهای بزرگ دولتی در انگلستان است با بیش از سه برابر زیان نسبت به سال 2015 هفت میلیارد پوند زیان و ارزش سهامش نیز چهار و 81 صدم درصد سقوط کرده است .

رویال بانک اسکاتلند در حالی بر اساس گزارش مالی سالانه در نهمین سال متوالی زیان دیده است که دولت انگلیس در سال 2008 برای جلوگیری از ورشکستگی این بانک با 45 و نیم میلیارد پوند سرمایه، بخش عمده ای از سهام این بانک را خرید .

این بزرگترین زیان این بانک از سال 2008 تا کنون است.

اکنون 72 درصد سهام این بانک متعلق به دولت انگلیس است که هر سهم آن را 502 پنس خریداری کرد و اکنون هر سهم ان 240 پنس ارزش گذاری شده است.

زیان این بانک در سال 2015 حدود دو میلیارد پوند اعلام شد که در گزارش جدید و مربوط به عملکرد سال 2016 هفت میلیارد شده است .

زیان این بانک از سال 2008 و از زمانی که دولت برای نجاتش از ورشکستگی سهامش را خرید بیش از پنجاه میلیارد پوند اعلام شده است.

رویال بانک اسکاتلند که روزی بزرگترین بانک جهان بود اکنون حتی جزو 25 بانک بزرگ دنیا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان هفت میلیارد پوندی بانک دولتی انگلستان

زیان هفت میلیارد پوندی بانک دولتی انگلستان