مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 19:402017-02-24سياسي

آیت الله جزایری:از بانک های خوزستان شکایت می کنم


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه از بانک های خوزستان به دلیل عدم تمکین از مصوبه دولت شکایت می کنم گفت: خوزستان باید از وضعیت بحرانی موجود خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان با اشاره به غیرقابل مقایسه بودن تسهیلات در خوزستان نسبت به استان های دیگر تصریح کرد: خوزستان با توجه به جمعیت و حجم اقتصادی خود قابل مقایسه با برخی از استان های کشور که بیشتر از خوزستان مورد توجه بودند نیست و رییس بانک مرکزی باید به تذکر و سخن توجه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اضافه کرد: همه قوا باید تا آخر سال نشان دهند که برای اقدام و عمل در سال اقتصاد مقاومتی چه کردند.

وی عنوان کرد: دولت باید کارنامه خود را در رفتار منتشر کند، در برخی از استان ها کارهای خوبی انجام شده ولی در استان خوزستان تصمیمات خوزستان در یک کارنامه خلاصه شد هر چند کارهای خوبی نیز در این راستا صورت گرفت و امیدواریم اجرایی شود.

جزایری با اشاره به حمایت های دولت از کارخانه های از کار افتاده و نیمه کاره گفت: یک سری مکان های اقتصادی وجود دارد که باید بازسازی شود و یکسری شرکت ها و واحدهای تولیدی نیز تعطیل شده است و حرکت دولت برای رفع این مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جزایری:از بانک های خوزستان شکایت می کنم

آیت الله جزایری:از بانک های خوزستان شکایت می کنم