مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 18:402017-02-24اقتصادي

بهای زمین در شهرک های صنعتی افزایش نمی یابد


معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت اعلام کرد: قیمت حق انتفاع زمین در شهرکهای صنعتی افزایش نمی یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ علی یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: سال آینده بخش عمده ای از مشکلا ت واحدهای صنعتی برطرف خواهد شد.

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت با تاکید بر اینکه بیش از 60 درصد بنگاه های اقتصادی مشکل نقدینگی و مدیریت بنگاه داری دارند، گفت : در سال آینده تمامی زیرساختهای اساسی ،روبنایی و زیباسازی شهرکهای صنعتی ، توسعه می یابد.

وی با بیان اینکه قیمت زمین در شهرکهای صنعتی در سال آینده افزایش نخواهد یافت، تصریح کرد: اصلاح اساسنامه شهرکهای صنعتی تحویل مجلس شورای اسلامی می شود و امیدواریم هر چه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد.

به گفته یزدانی در دولت تدبیر و امید بیش از 96 هزار 683 جواز صنعتی در کشور صادرشده که سهم استان کهگیلویه بویراحمد 572 جواز صنعتی است.

وی با بیان اینکه نوع نگاه مردم به خدمات تغییر کرده است، گفت: نمی توانیم همواره با روش سنتی کار خود را انجام بدهیم باید باتوجه به نوع نگاه مردم نوع خدمت را تعریف کنیم یزدانی با اشاره به ضعف بنگاه های تولیدی و اقتصادی در آموزش و پژوهش افزود: ما نه تنها وظیفه داریم به شرکت های تولیدی و صنعتی به لحاظ تسهیلات برای رونق کمک کنیم بلکه باید به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای زمین در شهرک های صنعتی افزایش نمی یابد

بهای زمین در شهرک های صنعتی افزایش نمی یابد