مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 15:352017-02-24اجتماعي

سازمان ملل در زمینه حل مشکلات زیست محیطی در کنار ایران قرار دارد


معاون دبیرکل سازمان ملل با اشاره به تصویب قطعنامه مربوط به کنترل گرد و غبار و طوفان شن در سال گذشته، اظهار کرد: لازم است این قطعنامه ها بر اساس کارهای علمی و دانشگاهی اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گالتی - وزیر محیط زیست ایتالیا در افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، اظهار کرد: آلودگی آب و هوا، نابودی خاک، از دست رفتن تنوع زیستی و افزایش دمای زمین از جمله مشکلاتی است که به صورت روزمره با آن مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ابعاد جهانی بحران زیست محیطی و در وهله نخست نتایج پیش آمده از تغییرات اقلیمی چالشی است که پیش روی بشر قرار دارد، اظهار کرد: امکاناتی نیز پیش روی ما قرار دارد که دور یک میز جمع شویم و بر این مشکلات غلبه کنیم.

گاهی این گونه به نظر می رسد که چیره شدن به این مشکلات محال است، اما در جهانی که شاهد جنگ های خونبار و اختلافات جدی هستیم، باید با به کارگیری ابتکار عمل های مشترک با چالش ها مواجه شویم.

وزیر محیط زیست ایتالیا با بیان اینکه مواجهه با چالش گرمایش زمین نمونه خوبی است، افزود: این موضوع اقدام مهمی در زمینه دیپلماسی بین المللی در حوزه محیط زیست است و مدل کاری خوبی است که در قبال بنگاه های صحنه جهانی می توان به آن توجه داشت و از آن الگو گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل در زمینه حل مشکلات زیست محیطی در کنار ایران قرار دارد

سازمان ملل در زمینه حل مشکلات زیست محیطی در کنار ایران قرار دارد