مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 13:452017-02-24سياسي

موضع جامعه روحانیت درباره کاندیداتوری رییسی


پورمحمدی درباره خبری مبنی بر نظر مثبت جامعتین درباره تصمیم کاندیداتوری ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: هنوز نام هیچ کاندیدایی در جامعه روحانیت مبارز مطرح نشده و این تشکل تصمیم ندارد نظری بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفت وگو با خبرآنلاین ، در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است جبهه مردمی نیروهای انقلاب تنها راهکار رسیدن اصولگرایان به همگرایی در انتخابات پیش رو باشد؟ گفت: اصولگرایان دنبال همگرایی هستند؛ حتماً کار خوبی است و ما هم خوشحال می شویم حرکت های سیاسی انسجام داشته باشند.

وی افزود: باید از همگرایی گروه های سیاسی استقبال کرد چون حرکت مثبتی برای کل فضای سیاسی کشور است.

عضو جامعه روحانیت مبارزه درباره ضرورت نقش آفرینی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: خودشان باید این را بگویند اما تاکنون اعلام آمادگی نکرده اند.

پورمحمدی درباره خبری مبنی بر نظر مثبت جامعتین به حمایت از نامزدی ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: هنوز نام هیچ کاندیدایی در جامعه روحانیت مبارز مطرح نشده و جامعه روحانیت تصمیم هم ندارد که نظری بدهد.

وزیر دادگستری در پاسخ به اینکه آیا شخصیت هایی دارای پرونده قضایی همچون بقایی می توانند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند؟ اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع جامعه روحانیت درباره کاندیداتوری رییسی

موضع جامعه روحانیت درباره کاندیداتوری رییسی