مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 13:352017-02-24پزشكي

دولت روحانی با طرح تحول نظام سلامت بار بزرگی از دوش مردم برداشت


استاندار سمنان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت بار بزرگی از دوش مردم برداشت به تمجید از فعالیت های انجام شده در حوزه سلامت در این چند سال پرداخت و گفت: - اجرایی شدن طرح عظیم و فراگیر تحول نظام سلامت، تنها از عهده یک مدیر خلاق و شجاع همچون قاضی زاده هاشمی برمی آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدرضا خباز در همایش ملی ارتقاء سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی سمنان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد اظهار کرد: وضعیت حوزه سلامت و مشکلات بیماران در ابتدای کار دولت تدبیر و امید شرایط سخت و حادی بود.

وی ادامه داد: تا پیش از دولت یازدهم هر کسی بیمار می شد باید 70 درصد هزینه های درمان را از جیب خود پرداخت می کرد و 30 درصد آن هم از طریق دولت پرداخت می شد اما در دوران وزارت دکتر قاضی زاده هاشمی این مشکل جدی از دوش مردم برداشته شد.

خباز با بیان اینکه دکتر روحانی از آغاز برای رفع این مشکل عمده هدفگذاری کرده بود گفت: رییس جمهور در آغاز دولت وعده داد که پرداختی دولت در درمان را از 30 درصد به 70 درصد برساند و 30 درصد را هم بیماران پرداخت کنند اما در ادامه کار سهم بیماران از پرداختی ها در مناطق شهری به 6 درصد و در مناطق روستایی تنها به 3 درصد کاهش یافت و ماباقی آن را دولت متقبل شد و این اقدام بزرگ و ستودنی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت روحانی با طرح تحول نظام سلامت بار بزرگی از دوش مردم برداشت

دولت روحانی با طرح تحول نظام سلامت بار بزرگی از دوش مردم برداشت