مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 12:062017-02-24اقتصادي

نماینده مردم تهران: برای فعالیت اسنپ و تپسی مانع تراشی نکنیم


اصناف مربوطه نباید نگرانی و دغدغه ای درباره فضای کسب و کار خود داشته باشند.

به طور مثال طبیعی است که تعدادی از تاکسی ها جذب اسنپ و تپسی خواهند شد اما مابقی به روش سنتی فعالیت خود را ادامه می دهند.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای نوآورانه از جمله اسنپ و تپسی گفت که مانع تراشی برای این شرکت ها مانع رشد کارآفرینی و خلاقیت خواهد شد.

سیده فاطمه حسینی با گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر بخواهیم از اقتصاد نوآورانه حمایت کنیم که منجر به افزایش بهره وری و رشد اقتصادی می شود نباید با فضاسازی منفی توسعه خلاقیت و نوآوری را متوقف کنیم، بلکه باید از راه حل هایی که منجر به کاهش هزینه ها و افزایش رفاه مردم شوند استقبال کرد.

وی افزود: این که شرکت های دانش بنیان در کشور برای اخذ مجوزها آن هم در فضای رقابتی جهانی ماه ها وقت و فرصت طلایی خود را از دست می دهند و از سوی دیگر بعضاً توسط نهادهای نظارتی ، امنیتی و قضایی احضار شوند و برای آنها مانع تراشی شود نمی تواند منجر به امنیت اقتصادی کارآفرینی نوآورانه شود و در این صورت ما شاهد اقتصاد خلاق و نوآورانه نخواهیم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اگر علم و فن آوری منشا قدرت اقتصادی کشورمان باشد می تواند به افزایش قدرت سیاسی بین المللی منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم تهران: برای فعالیت اسنپ و تپسی مانع تراشی نکنیم

نماینده مردم تهران: برای فعالیت اسنپ و تپسی مانع تراشی نکنیم