مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 11:552017-02-24فرهنگي

انتشار 2 کتاب با موضوع زبان مادری در کانون


مدیرکل آفرینش های هنری و ادبی کانون پرورش فکری از چاپ دو اثر با عنوان «سرزمین من» و «زبان مادری» در حوزه ادبیات و هنر در کانون خبر داد.

- مدیرکل آفرینش های هنری و ادبی کانون پرورش فکری از چاپ دو اثر با عنوان سرزمین من و زبان مادری در حوزه ادبیات و هنر در کانون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین علیجانی در ویژه برنامه در گلستانه و آیین تجلیل از برگزیدگان شعر کانون پرورش فکری سمنان که در سالن آمفی تئاتر برادران شهید علومی اداره کل کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار شد اظهار کرد: در این دو کتاب که به مناسبت روز زبان مادری منتشر شده آثاری از استان سمنان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به زیبایی های دنیای کودکان در ادبیات کودک و نوجوان ما افزود: لطافت بارش باران در ادبیات و هنر سرزمین ما و هفت رنگ رنگین کمانی فرهنگ مان در هزارتوی آداب و رسوم نیاکان و منظومه باورهای ما آشیانه کرده است.

مدیرکل آفرینش های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کشور، حال خوبِ هنر را به باران و باد تشبیه کرد که دوستی ها را در هوا می پراکند و ادامه داد: این حال خوبِ هنر، به واسطه آداب و رسومی است که همچون نوای نی چوپان از دشت های دور به گوش می رسد و ما را به دلِ سیاه چادرها، لالایی ها، شادی ها و غم های یک ملت بزرگ که باران و رنگین کمان را دوست دارند، می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 2 کتاب با موضوع زبان مادری در کانون

انتشار 2 کتاب با موضوع زبان مادری در کانون