مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 11:102017-02-24فرهنگي

برگزاری جشنواره ملی عکس در قزوین


دومین جشنواره ملی عکس قزوین فروردین ماه سال آینده در قزوین برگزار می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز قزوین، این جشنواره را سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با همکاری انجمن سینمای جوانان استان به منظور معرفی توانایی های فرهنگی و اجتماعی شهر برگزار می کند.

به گفته دبیر این جشنواره ، چهره شهر قزوین عکاسی مستند و خیابانی از همه ی موارد مرتبط با شعر از قبیل پوشش، فرهنگ و زندگی روزمره ، نمادهای قزوین امروز تقاطع های غیر همسطح ، تله سیژ زرشک و کامان ، بوستان ملی باراجین ، مجتمع های بلند مرتبه و تماس شهر قزوین در شب نمادهای قزوین دیروز شامل باغستانها سنتی ، سرای سعد السلطنه ، چهار انبیا ، چهل ستون ، کتیبه های خوشنویسی از جمله موضوع عکاسیایت.

حسین میرکمالی اضافه کرد: جشنواره ی ملی بازی و اسباب بازی هم بخش ویژه ی این جشنواره است.

وی افزود : همه ی عکاسان میتوانند برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند و متقاضیان فرم ثبت نام را به آدرس 2qazvinfestival@gmail .

comارسال کنند .

میرکمالی گفت : پس از پایان مهلت ثبت نام هیئت داوران 60 نفر از عکاسان را با توجه به کارنامه ی کاری آنان برای حضور در جشنواره انتخاب می کند .

وی افزود : عکاسان شرکت کننده، ششم تا نهم فروردین برای ثبت و ضبط عکس ، مهمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در قزوین خواهند بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی عکس در قزوین

برگزاری جشنواره ملی عکس در قزوین