مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 10:162017-02-24دانش

طباطبایی در گفت وگو با فارس: نخبگان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد تقدیر می شوند


مدیرکل امور شهدا و ایثارگران دانشگاه آزاد از برگزاری جشنواره ملی جایزه ایثار در روز 10 اسفندماه خبر داد و گفت: 18 نفر از نخبگان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در این جشنواره تقدیر می شوند.

- محمدتقی طباطبایی مدیرکل امور شهدا و ایثارگران دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه " با بیان اینکه 200 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند، گفت: دانشگاه آزاد تسهیلاتی را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر درنظر می گیرد و براساس دستور رییس دانشگاه آزاد به واحدهای این دانشگاه، تسهیلات دانشجویی و آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه می شود.

وی افزود: برنامه تقدیر هر ساله در نخبگان شاهد و ایثارگر نیز در دستور کار است به طوریکه سال گذشته با همکاری بنیاد شهید، وزارت علوم و وزارت بهداشت نخستین همایش تجلیل از نخبگان علمی را برگزار کردیم که 70 نفر از نخبگان دانشگاه آزاد تقدیر شدند و امسال اولین جشنواره ملی جایزه ایثار 10 اسفند در دانشگاه تهران برگزار می شود.

طباطبایی با بیان اینکه امسال 18 سهمیه برای معرفی نخبگان دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: بر این اساس در واحدهای دانشگاه آزاد نفرات برگزیده انتخاب شدند و به استان ها معرفی شدند و در استان ها نفرات برتر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی در گفت وگو با فارس: نخبگان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد تقدیر می شوند

طباطبایی در گفت وگو با فارس: نخبگان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد تقدیر می شوند