مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 22:362017-02-23سياسي

بازگشت روحانی به تهران


دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان که صبح پنجشنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت خوزستان و اقدامات دولت در زمینه مهار کانون های گرد و غبار، به خوزستان سفر کرده بود، امشب از اهواز به تهران بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا رییس جمهوری پنجشنبه در سومین سفر خود به خوزستان مولدهای برق اضطراری در تصفیه خانه شماره 2 اهواز را افتتاح کرد.

وی همچنین از روند پیشرفت طرح جمع آوری گازهای همراه نفت (آماک) در اهواز، روند شست و شوی تاسیسات برق که در گرد و غبار اخیر دچار اختلال شده بود و یکی از کانون های گرد و غبار در جنوب اهواز دیدن کرد.

شرکت در نشست مشترک کارگروه ملی مقابله با ریزگرد و شورای اداری خوزستان با حضور وزیران کشور، جهادکشاورزی، رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر نیروف رییس دفتر رییس جمهوری و نمایندگان مجلس و مدیران استانی در استانداری تشکیل شده بود، نیز از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهوری به خوزستان بود.

ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحمانی فضلی وزیر کشور، علوی وزیر اطلاعات، چیت چیان وزیر نیرو، زنگنه وزیر نفت، ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، نهاوندیان رییس دفتر ریاست جمهوری، شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، روحانی را در این برنامه ها همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت روحانی به تهران

بازگشت روحانی به تهران