مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:252017-02-23سياسي

بازنگری در طرح های انتقال آب و تامین حق آبه تالاب های خوزستان


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راهکارهای مبارزه با گرد و غبار بازنگری در طرح های انتقال آب از سرشاخه های دز، کارون و کرخه است.

- بخشی از نگرانی ما در مورد انتقال آب، امروز خود را نشان می دهد و امروز آنچه که در مورد آن صحبت می کردیم، مشاهده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون حسنوند در نشست مشترک کارگروه ملی مقابله با ریزگردها و شورای اداری استان که امروز، 5 اسفندماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم با برگزاری این جلسه بخشی از دغدغه مردم خوزستان و ملت ایران برطرف شود.

وی افزود: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی کمیسیون انرژی جلسات متعددی برگزار کرده است که در این خصوص لازم است از اعضای هیات دولت و نمایندگان استان تشکر کرد.

وی تصریح کرد: برای حل معضل ریزگردها باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرا شود.

بخشی از این برنامه ها با مصوبات هیات دولت و به دستور رییس جمهور امکانپذیر است و بخش دیگر نیز با تصویب مجلس و تامین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه امکانپذیر است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی دیگر از راهکارهای مبارزه با گرد و غبار، تامین حق آبه تالاب ها و تسریع در اجرای پروژه آبرسانی غدیر در خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در طرح های انتقال آب و تامین حق آبه تالاب های خوزستان

بازنگری در طرح های انتقال آب و تامین حق آبه تالاب های خوزستان