مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:252017-02-23سياسي

فعالیت سه ایستگاه جزر و مد در بنادر هرمزگان


معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از فعالیت شش ایستگاه اندازه گیری شاخص های دریایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ؛ عباس کمالی که در دوره آموزشی جزر و مد سنجی و اندازه گیری شاخص های زیست محیطی دریایی به میزبانی بندر شهید رجایی سخن می گفت، افزود: سازمان بنادر در چارچوب وظایف حاکمیتی خود به دلیل کمبود اطلاعات دریایی و نیازروزافزون به این اطلاعات در سطح کشور، در قالب پروژه های مطالعاتی مختلف نسبت به ثبت و مدلسازی مشخصه های دریایی اقدام کرده و تاکنون حجم قابل توجهی از این اطلاعات ارزشمند جمع آوری شده است.

معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، اقدامات جامعی در زمینه شبیه سازی های ریاضی پدیده های هیدرودینامیک و رسوب، هیدروگرافی و نیز تجهیز بنادر به سیستم های اندازه گیری میدانی (موقتی و دائمی) انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت شش ایستگاه اندازه گیری شاخص های دریایی در استان هرمزگان گفت: ایستگاه اندازه گیری پایش عوامل زیست محیطی تأثیرگذار بر اسکله ها از جمله مواردی است که به صورت یک طرح پایلوت در بندر شهید رجایی راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سه ایستگاه جزر و مد در بنادر هرمزگان

فعالیت سه ایستگاه جزر و مد در بنادر هرمزگان