مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:252017-02-23سياسي

مشکل خوزستان با اقدامات مقطعی حل نمی شود


رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان این که «وضعیت ما بسیار ناراحت کننده شده است»، گفت: امیدوار بودیم رییس جمهور در زمانی که در خوزستان گرد و غبار بود و مردم امکان نفس کشیدن را نداشتند به خوزستان می آمد.

- رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان این که وضعیت ما بسیار ناراحت کننده شده است ، گفت: امیدوار بودیم رییس جمهور در زمانی که در خوزستان گرد و غبار بود و مردم امکان نفس کشیدن را نداشتند به خوزستان می آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مجید ناصری نژاد در نشست مشترک کارگروه ملی مقابله با ریزگردها و شورای اداری استان خوزستان که امروز، 5 اسفندماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان این که در این مدت تلاش های بسیاری شده است ، اظهار کرد:اگر مردم خوزستان صدها بار خسته شوند تکه تکه شوند و کشته شوند باز از نظام و انقلاب دست نمی کشند و از آن عقب نشینی نمی کنند این خط قرمز ما است که بر آن استوار هستیم و دشمن گمان می کند از مطالبات مردم می تواند استفاده کند.

وی افزود: در گذشته مصوباتی داشتیم و خواسته ما این است که این مصوبات اجرایی شود.

یکی از مسائل مهم در بروز گرد و غبار انتقال آب و کم شدن آب خوزستان است.

کانون های گرد و خاک امروز، مرتع و کشتزار بودند و محلی برای رزق و روزی مردم بودند اما اکنون به کانون های ریزگرد و گرد و خاک تبدیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل خوزستان با اقدامات مقطعی حل نمی شود

مشکل خوزستان با اقدامات مقطعی حل نمی شود