مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:162017-02-23سياسي

جانشین سازمان بسیج مستضعفین: حرکت حول محور ولایت هر توطئه ای را خنثی می کند


حرکت حول محور ولایت فقیه پیچیده ‍ ترین توطئه ها را خنثی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوی، سردار علی ف‍ضلی عصر امروز در مراسم یادواره یک هزار و هشت شهید خوی که در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حرکت حول محور ولایت فقیه پیچیده ‍ ترین توطئه ها علیه کشورمان را خنثی می کند.

وی افزود: همزمان با این یادواره قریب به یک دهه قبل در چنین روزی گروهی از بهترین فرزندان میهن همچون قهاری و درستی شهید شدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: خوی ذخایر فراوانی همچون شهید نصراللهی و درستی دارد که شهادت آنها امروز موجب شده است، ایران اسلامی به جزیره ای باثبات و امن تبدیل شود که به خاطر این جانفشانی ها مردم ایران در آرامش زندگی می کنند.

وی تصریح کرد: به فرموده امام انقلاب اسلامی بر پایه قرآن، عترت و مردم استوار است، به همین خاطر شکست رژیم طاغوت بدون حضور مردم میسر نبود؛ این نظام 38 سال عمر خود را با حمایت مردم پشت سر گذاشته است.

فضلی با اشاره به تاثیر فرمان های حضرت امام در روحیه فرماندهان دوران دفاع مقدس، بیان داشت: موانع موجود در عملیات کربلای پنج موجب شده بود فرماندهان به علت سختی مسیر برای انجام عملیات کربلای پنج اعلام آمادگی نکنند ولی با شنیدن فرمان امام فرماندهان بی صبرانه و داوطلبانه اعلام آمادگی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین سازمان بسیج مستضعفین: حرکت حول محور ولایت هر توطئه ای را خنثی می کند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین: حرکت حول محور ولایت هر توطئه ای را خنثی می کند