مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:102017-02-23سياسي

تاکید بر اشاعه ی مبانی اعتقادی اخلاقی در مدارس + فیلم


در گردهمایی ائمه جماعات مدارس استان بر اشاعه ی مبانی اعتقادی و اخلاقی بین دانش آموزان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما "مرکز اراک؛ در دومین گردهمایی و دوره آموزشی ائمه جماعات مدارس استان بر اشاعه مبانی اعتقادی در بین دانش آموزان تاکید وسفیران طرح امین برای اعتلای آموزش های دینی ، گسترش معارف اخلاقی هم اندیشی کردند .

نماینده ولی فقیه در استان در این همایش گفت : روحانیون با حضور در مدارس باید الگوی تمام عیار اخلاقی، معرفتی و گفتاری باشند و ابعاد مختلف دین مبین اسلام را برای دانش آموزان بازگو کنند تا زمینه آشنایی بیش از پیش آنان با احکام دین اسلام فراهم کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود : روحانیون فعال در مدارس باید علاوه بر برگزاری نماز جماعت در مدارس در عرصه های اعتقادی، علمی، عملی و گفتاری نیز پرچمدار باشند تا حضورشان در مدارس پررنگ تر گردد .

او با بیان اینکه هم اکنون 43 کلاس در مدارس پیش حوزوی المهدی در سه شهرستان اراک، خمین و ساوه فعال هستند گفت : افزایش آنها به 86 کلاس درس در 50 درصد شهرستان های استان در دستور کار حوزه های علمیه استان قرار دارد.

امام جمعه ی اراک اجرای طرح امین در مدارس استان را از دیگر برنامه های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان دانست و افزود: نیاز است نمایندگان و مسئولان استان همکاری لازم را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اشاعه ی مبانی اعتقادی اخلاقی در مدارس + فیلم

تاکید بر اشاعه ی مبانی اعتقادی اخلاقی در مدارس + فیلم