مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:102017-02-23اقتصادي

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند تکمیل ترمینال سلام فرودگاه امام


وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز از طرح ترمینال سلام و هم چنین ترمینال مسافری در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

- بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند تکمیل ترمینال سلام فرودگاه امام وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز از طرح ترمینال سلام و هم چنین ترمینال مسافری در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "؛ عباس آخوندی همچنین از مسافران پرواز تهران - نجف جویای کیفیت و نحوه سرویس دهی فرودگاه به آنها شد.

بنابر گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، اقای آخوندی همچنین با حضور در شهر فرودگاهی حضرت امام از طرح توسعه این فرودگاه بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی را در این بازدید محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان و مهندس خواجه دلویی معاون توسعه ساختمان همراهی می کرد.

آخوندی ابتدا بازدید کاملی از اپرون و بخش های مختلف ترمینال در حال ساخت سلام به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت تکمیل و تجهیز ترمینال بین المللی سلام قرار گرفت.

شیرمحمدی مدیر پروژه سلام نیز در ادامه گزارش کاملی از آخرین تغییرات ایجاد شده و درصد پیشرفت ترمینال سلام ارائه داد و گفت: هم اکنون این پروژه در مرحله پیشرفت 46 درصدی است و با توجه به حضور و آغاز به کار جدی سرمایه گذار جدید (بنیاد مستضعفان) بخش قابل توجهی از خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند تکمیل ترمینال سلام فرودگاه امام

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند تکمیل ترمینال سلام فرودگاه امام