مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 17:402017-02-23اقتصادي

تخصیص سالانه 200 هزار تسهیلات به واحدهای مسکن روستایی


مدیرکل دفتر مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تخصیص سالانه 200 هزار فقره تسهیلات برای نوسازی واحدهای روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"؛ حمیدرضا سهرابی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار هزار قرارداد با بانک های عامل برای دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای روستایی در کشور منعقد شده است.

وی ادامه داد: به طور متوسط در هر هفته 600 قرارداد برای نوسازی و بهسازی واحدهای روستایی با بانک های عامل برای دریافت تسهیلات منعقد می شود.

سهرابی نوسازی و بهسازی واحدهای مسکن روستایی و مقاوم شدن آنها در برابر بلایای طبیعی به خصوص زلزله را از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست.

مدیرکل دفتر مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در برنامه ششم توسعه، بر پرداخت سالانه 200 هزار تسهیلات به واحدهای مسکن روستایی تاکید شده تا در هفت بانک عامل دولتی و با تامین یارانه سود آن توسط دولت و با تضمین سازمان برنامه و بودجه به روستاییان پرداخت شود.

سهرابی با بیان اینکه تا سال 1405 خورشیدی پرداخت تسهیلات برای نوسازی و بهسازی 200 هزار واحد روستایی ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: امسال بیش از2 هزار میلیارد ریال از سوی چهار بانک مسکن، صادرات، رفاه و ملت به روستاییان تسهیلات پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص سالانه 200 هزار تسهیلات به واحدهای مسکن روستایی

تخصیص سالانه 200 هزار تسهیلات به واحدهای مسکن روستایی