مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 16:412017-02-23اجتماعي

برگزاری دوره آموزشی ارتقای شفافیت و سلامت اداری در خنداب


در راستای ارتقای سلامت اداری، دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات ارتقای سلامت اداری، ویژه کارمندان اداری، دوره آموزشی در خنداب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مرکزی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان خنداب، در راستای ارتقای سلامت اداری، دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات ارتقای سلامت اداری، ویژه کارمندان اداری، دوره آموزشی با حضور قره باغی، رییس اداره ارزیابی عملکرد استان در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش خنداب برگزار شد.

این دوره آموزشی با هدف آشنایی کارمندان اداری آموزش و پرورش با قوانین و مقررات ناظر بر ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد و در نهایت افزایش بهره وری برگزار شد.

در این دوره آموزشی سرفصل هایی چون مفاهیم سلامت و فساد اداری و مؤلفه های آن، پیشینه قوانین انضباطی کارمندان دولت، قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری، قانون رسیدگی به تخلفات اداری ارائه شد.

گفتنی است دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات ارتقای سلامت اداری از دوره های آموزشی مصوبی است که دولت به منظور بهبود مؤلفه های سلامت اداری، اجرای آن را در چارچوب نظام آموزش کارمندان دولت به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی ارتقای شفافیت و سلامت اداری در خنداب

برگزاری دوره آموزشی ارتقای شفافیت و سلامت اداری در خنداب