مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 16:402017-02-23سياسي

توجه به فرهنگ حفظ محیط زیست باید از کودکی آموزش داده شود


دادستان کل کشور چاره و راه حل مشکل محیط زیست در کشور را نظارت عمومی مردم و استفاده از ظرفیت بسیج عمومی در کشور دانست و گفت: باید بسیج وار به فریاد محیط زیست کشور برسیم و اجازه ندهیم که عده ای پولدار و یا صاحب منصب و جایگاه هر بلایی خواستند بر سر محیط زیست بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور حجت الاسلام منتظری در نخستین همایش ملی حقوق سبز که صبح امروز از سوی سازمان بسیج حقوقدانان در گرگان برگزار شد با تاکید بر ضرورت مقابله جدی با تخریب محیط زیست و تاکید بر اینکه مطابق ایات و روایات حفظ محیط زیست و منابع طبیعی ضروری و اجتناب ناپذیر است گفت:احیای محیط زیست و حفظ آن برای حفظ زندگی حرف اول را می زند و این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: محیط زیست را باید از سیطره افراد خارج کنیم که این موضوع مورد تاکید اسلام است و انفال را متعلق به حاکمیت اسلامی می داند.

منتظری تاکید کرد: متاسفانه امروز مالکیت برخی عناصر محیط زیست را به چنگال عده ای سودجو و منفعت طلب قرار داده ایم و برخی از پولدار ها در هر نقطه ای از جنگل و نقاط بکر و باصفا برای خودشان کاخ و ویلا می سازند و نمونه اش را شخصا در شمال کشور و تهران دیده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فرهنگ حفظ محیط زیست باید از کودکی آموزش داده شود

توجه به فرهنگ حفظ محیط زیست باید از کودکی آموزش داده شود