مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:552017-02-23سياسي

فضای مجازی بلای خانمان سوز


فضای مجازی به بلای خانمان سوز جامعه تبدیل شده است - آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد:فضای مجازی به بلای خانمان سوز جامعه تبدیل شده است.

آیت الله علوی گرگانی در دیدار امروز دبیر و اعضای قرارگاه پدافند زیستی استان با اشاره به حساسیت کار این اداره کل در خنثی سازی نقشه های دشمن گفت: یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروز افسارگسیختگی فعالیت در فضای مجازیست که به بلای خانمان سوز جامعه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دیگر هیچ حریم امنی برای خانواده وجود ندارد گفت: تربیت فرزندان در چنین فضایی به شدت سخت و حساس است به طوری که بیت مراجع عظام تقلید هم از آسیب های فضای مجازی در امان نیست.

آیت الله علوی گرگانی با انتقاد از اظهارات برخی مسئولان در خصوص کنترل فضای مجازی خاطرنشان کرد : اینکه مسولان از تریبون صدا و سیما اعلام می کنند که قادر به کنترل این فضا نیستند بسیار اسفناک است چرا که این موضوع نوعی اظهار ضعف و دادن دایره امن به خلافکاران فضای مجازیست تا با خیال راحت به اقدامات غیر اخلاقی و ضد امنتی خود ادامه دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلات بزرگ از مشکلات کوچکتر به وجود می آیند گفت: داعش در ابتدا موضوع خاصی نبود اما با ایجاد پایگاههای مختلف در نقاط مختلف دنیا امروز به تهدیدی برای منطقه و دنیا تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی بلای خانمان سوز

فضای مجازی بلای خانمان سوز