مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:402017-02-23سياسي

اگر یک درصد بودجه پژوهش هم اختصاص یابد به مرجعیت علمی می رسیم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از 3 درصد بودجه پژوهشی که به عنوان قانون تصویب شده است حتی اگر یک درصد هم اختصاص یابد به مرجعیت علمی دست پیدا خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ سیدحسن قاضی زاده هاشمی در همایش بررسی راهکارهای دستیابی به مرجعیت علمی و پژوهشی در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: اشکال ما این است که در همه زمینه ها بیشتر حرف می زنیم و کمتر عمل می کنیم و انتظار این است که اگر بنای قدرت، پیشرفت و امنیت کشور علم است از قالب شعار در بیاییم.

وی با بیان اینکه باید به دانشگاه و استادان احترام گذاشت و از آنها حمایت کرد گفت: اگر در کشور آرامش حاکم شود و فضا احساسی نشود می توانیم به آینده امیدوارتر و دستاوردها و محصولات بیشتری داشته باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موقعیت ایران را از نظر علمی در منطقه خوب توصیف کرد و افزود: ایران رتبه اول تولیدات علمی را دارد و روند رشد تولیدات علمی وحرکت پویا در مرزهای دانش، روند بسیار قابل قبولی بوده است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه ما 14 سال زودتر توانسته ایم ترکیه را پشت سر بگذاریم، گفت: ما در سال 2016 حدود 50 هزار مقاله و 38 هزار استناد داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر یک درصد بودجه پژوهش هم اختصاص یابد به مرجعیت علمی می رسیم

اگر یک درصد بودجه پژوهش هم اختصاص یابد به مرجعیت علمی می رسیم